کد خبر: 222925 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژوئن 2022 - 09:16

به مدت 2 فصل دیگر ؛

محسن فروزان قراردادش را با گل گهر تمدید کرد

 گل‌گهر سیرجان که پس از ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی، تمرکز خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذارش گذاشته و روز گذشته بامحسن فروزان برای ادامه همکاری به توافق رسید.

به گزارش خوبان خبر؛ گل‌گهر سیرجان که پس از ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی، تمرکز خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذارش گذاشته و روز گذشته بامحسن فروزان برای ادامه همکاری به توافق رسید.

این دروازه بامن خمامی که در فصل اخیر نمایش درخشانی درون دروازه گل‌گهر سیرجان داشت و یکی از عوامل اصلی نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر بود، طی روزهای اخیر مذاکراتی با این باشگاه انجام داد و امروز برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

فروزان  که فصل گذشته ۲۶ بار در لیگ برتر به میدان رفت و آمار کلین‌شیت ۵۰ درصدی داشت و در بسیاری از بازی‌ها مانع از شکست یا از دست رفتن امتیاز برای تیمش شد، حالا برای ادامه همکاری با گل‌گهر سیرجان به‌مدت دو فصل دیگر به توافق رسید و در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ماند

وی پس از اینکه در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای فولاد خوزستان به میدان رفت و همراه این تیم به قهرمانی در جام حذفی رسید، در تابستان سال گذشته راهی گل‌گهر سیرجان شد و در فصل اخیر شرایط خوبی را همراه تیمش تجربه کرد تا این اتفاق منجر به تمدید قرارداد دوباره‌اش با این باشگاه شود.

این دروازه‌بان خمامی که سابقه حضور در استقلال، فولاد، تراکتور، گسترش فولاد و … را در کارنامه دارد، طی سالیان اخیر معمولا پس از پایان هر فصل تغییر تیم داشت ولی اکنون تصمیم گرفت با نظر مثبت قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان بماند و قراردادش را به‌مدت دو سال دیگر تمدید کند.

انتهای پیام/۲۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads