کد خبر: 222898 - تاریخ: دوشنبه، 13 ژوئن 2022 - 13:09

پس‌از پس از کش و قوس های فراوان ؛

کلیات بودجه ۳۸ میلیاردی سال ۱۴۰۱ شهرداری خمام توسط شورا تصویب شد

جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر خمام روز گذشته با موضوع تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری فرماندار شهرستان، اعضای شورا و شهردار در ساختمان جدید شورا با حضور برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر خمام روز گذشته با موضوع تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری فرماندار شهرستان، اعضای شورا و شهردار در ساختمان جدید شورا با حضور برگزار شد.

سرانجام پس‌از پس از کش و قوس های فراوان بودجه شهرداری خمام در بخش درآمد و هزینه برای سال ۱۴۰۱ به میزان  38 میلیارد تومان با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی این شهر تصویب شد.

اسفندیار جوشن روز گذشته در این جلسه  با بیان اینکه رسانه ها باید تمام اتفاقات را به مردم گزارش دهند، اظهار کرد: مردم باید بدانند مسؤولان شهرشان، چه کسی فقط حرف می زند و چه کسی عمل می کند.

وی با بیان اینکه شورا باید در بهمن بودجه را داده و در اسفند ماه تصویب بودجه انجام می شد، افزود: باید اجراییات بر طبق همان پیش بینی بودجه می شد، انتهای خرداد هستیم و تازه داریم بر سر میزان بودجه حرف می زنیم و از غافله عقب هستیم.

فرماندار خمام با بیان اینکه فصل کار کشاورزی همین چند ماه است، گفت: باید در همین فصل گرما مشکلات آسفالت خمام بر طرف شود تا در فصل بارانی دچار مشکلات تردد نشویم.

جوشن با بیان اینکه شورا در رابطه با بودجه در حال اشتباه است، افزود: شورا باید از شهردار کار بکشد، شهردار ادعا دارد می تواند شهر را درست کند، پس شورا باید شهردار را امتحان کند، شهرداری نهاد درآمد هزینه است و خودش باید درآمد کسب کرده و هزینه کند.

وی با تأکید بر اینکه خمام شهرستانی جدیدالتاسیس و نیازمند کمک است، بیان کرد: ما باید رشد کنیم، شورای فعالی داریم باید بتوانیم به مسایل مهمی برسیم نه اینکه هنوز درگیر مقدار بودجه ای باشیم که باید پیش از اینها مصوب می شد.

فرماندار خمام با بیان اینکه بهترین برنج برای شهرستان خمام است، گفت: این شهرستان می تواند به عنوان برند برنج باشد باید کاری کنیم که این اتفاق خوب برای خمام بیفتد و این امر همت تمام مسؤولان را می طلبد.

جوشن با بیان اینکه مسؤولان مدام در حال رصد توسط مردم هستند، تصریح کرد: اگر می بینم افکار عمومی نیاز به پاسخگویی دارد، شهردار باید بر طبق قانون با شورای شهر تعامل داشته باشد و شورای شهر نیز وظیفه دارد در چهارچوب وظایف خود ریل گذاری کند تا شهردار بتواند کار انجام دهد و خود را درگیر کارهای کوچک نکند.

وی با اشاره به اینکه شورایی قوی است که شهردار برای آب خوردن قانونی نیز از شورا بپرسد، گفت: شورا نیز باید هماهنگ باشد و بداند در حال چه کاری است، شهردار باید گزارش دوره ای مالی به شورا بدهد.

فرماندار خمام با بیان اینکه قوانین همه چیز را برای شورا مشخص کرده است، افزود: ریل گذاری شورا باعث می شود شهردار راحت تر کار انجام دهد، من درخواست می کنم دفتر صورت جلسات و ثبت حضور غیاب فعال شود تا مشکلی پیش نیاید.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads