کد خبر: 222868 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژوئن 2022 - 11:18

رئیس سازمان صمت گیلان؛

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی گیلان پرداخت شده که امسال نیز ادامه دارد.

به گزارش خوبان خبر،  تیمور پورحیدری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از دو کارخانه تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: فعالیت صنایع معدنی به ویژه محصولات مرتبط به مصالح ساختمانی اثرات مستقیم با مقوله عمران و آبادانی دارد.

وی اضافه کرد: در وضعیت سخت اقتصادی باید زحمات و دشواری‌های حوزه تولید به درستی درک شود تا به تناسب آن حمایت لازم با رویکرد مثبت جهت رفع مشکلات انجام پذیرد.

پورحیدری در ادامه با بیان اینکه وجود بیش از ۳۲۰ واحد صنایع معدنی در گیلان می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه عمران و آبادانی گیلان باشد، گفت: ساختن یک کارخانه و ایجاد اشتغال و تحول در اقتصاد قطعاً اقدام قابل تقدیری است.

وی به سختی‌های کار تولید در نوسانات اقتصادی و چالش‌های فراروی تولید اشاره و تصریح کرد: در یکسال گذشته بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به حوزه صنعت در راستای حمایت از بخش تولید پرداخت شده که در سال جدید نیز این حمایت‌ها ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: در این شرایط کمبود انرژی برق، همه ما در کنار تولید ایستاده‌ایم تا در مواجهه با مشکلات، به هر شکل ممکن از آنها پشتیبانی کرده و مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.

کد خبر 5512033

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads