کد خبر: 22285 - تاریخ: جمعه، 5 آوریل 2013 - 11:28

حاشیه‌های قبل از دیدار داماش و پرسپولیس؛

10 درصد ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد

خوبان خبر: طبق مصوبه جلسه شورای تامین رشت 10 درصد ظرفیت ورزشگاه شهید عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، دیدار حساس تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور عصر شنبه 17 فروردین جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

– شورای تامین رشت تدابیر ویژه‌ای را برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار انجام داده است.

– بلیت‌فروشی دیدار داماش و پرسپولیس از صبح فردا شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام می‌شود و برای رفاه تماشاگران تعداد باجه‌های فروش بلیت افزایش یافته است.

– قرار است 10 درصد از مجموع ظرفیت استادیوم شهید عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص یابد، ظرفیت این ورزشگاه 15 هزار نفری است.

– قرار بود کانون هواداران داماش در حاشیه دیدار داماش و پرسپولیس از مهدوی‌کیا قدردانی کند اما این بازیکن شب گذشته در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست و به همین دلیل در رشت حضور نمی‌یابد.

– در حالی که پیش‌بینی می‌شد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل کادوس رشت مستقر شوند اما این تیم به هتل نرگس واقع در زیباکنار رفت و اردوی خود را در آنجا برپا کرد.

– پس از اعلام سعید مظفری‌زاده به عنوان داور دیدار داماش و پرسپولیس انتخاب او از طرف داماشی‌ها با واکنش‌هایی همراه بود.

– انتخاب مظفری‌زاده به دلیل قضاوت‌های قبلی او در مسابقات حساس قبلی داماش چندان برای رشتی‌ها خوشایند نیست و حتی مدیرعامل داماش نیز نسبت به انتخاب مظفری‌زاده واکنش نشان داده است، البته او اظهار امیدواری کرده که روز شنبه شاهد قضاوت خوبی از طرف مظفری‌زاده باشیم.

– تعدادی از هواداران پرسپولیس خود را به رشت رساندند تا در دیدار مقابل داماش تیم خود را تشویق کنند، به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس در این دیدار از تهران و دیگر شهرستان‌های اطراف رشت و نیز شهرستان‌های هم‌جوار گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور پیدا کنند تا پرسپولیس در رشت احساس تنهایی نکند.

به گزارش فارس، از طرف شورای تامین رشت و به دلیل پیش‌بینی استقبال زیاد علاقه‌مندان فوتبال از این بازی تعداد بیشتری نیروی امدادی و انتظامی برای رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و جلوگیری از بروز اختلال برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/872


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads