کد خبر: 222832 - تاریخ: شنبه، 11 ژوئن 2022 - 23:33

باحضور مسئولان ؛

اقامتگاه بوم گردی و فروشگاه صنایع دستی در فرشکی چوکام و فشتکه افتتاح شد

سرپرست دفتر نمایندگی میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در خمام از افتتاح یک واحداقامتگاه بوم گردی و فروشگاه صنایع دستی در فرشکی چوکام و فشتکه خبرداد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست دفتر نمایندگی میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در خمام از افتتاح یک واحداقامتگاه بوم گردی و فروشگاه صنایع دستی در فرشکی چوکام و فشتکه خبرداد.

 محمود الخاص‌پور در حاشیه آین افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی در فرشکی ضمن تیریک هفته صنایع‌دستی به خبرنگار خوبان خبر،گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات ۵۸۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسیده که با افتتاح آن زمینه اشتغال مستقیم برای تعداد ۶ نفر نیز فراهم شده است.

وی همچنین به اشاره به اینکه بیست‌ و هفتمین فروشگاه محصولات صنایع‌دستی در فشتکه افزود: این فروشگاه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

 الخاص‌پور با بیان اینکه فروشگاه‌های صنایع‌دستی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال کند،افزود:رونق فروش تولیدات هنرمندان و صنعتگران را فراهم می سازد که قطعاً از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در خمام به بازدید فرماندار خمام و  مدیرکل میراث‌ فرهنگی از موزه حصیر در روستای فشتکه مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکلات موزه حصیر با دستور مدیرکل این سازمان تا دو هفته آینده برطرف تا آماده بازدید عموم شود.

 

 

انتهای پیام/۱۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads