کد خبر: 222815 - تاریخ: شنبه، 11 ژوئن 2022 - 08:31

فرمانده انتظامی خبر داد؛

قتل داماد به دست برادر همسرش در آستانه اشرفیه با ضرب دو گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل فراری در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خوبان خبر ، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل فراری در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ “سید مهدی نجفی پور” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع با سلاح شکاری در روستای گورابجوار در ساعت ۱۴۰۰ روز جاری بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های میدانی اولیه مشخص شد داماد و برادر همسر به علت اختلافات خانوادگی بر سر ارث با یکدیگر درگیر و داماد از ناحیه پا مورد اصابت دو گلوله فشنگ سلاح شکاری برادر همسر قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به انتقال مصدوم به بیمارستان از مرگ وی به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با انجام اقدامات پلیسی قاتل فراری در مخفیگاهش در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاتل ۴۵ساله در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت درگیری را اختلافات خانوادگی بر سر ارثیه عنوان کرد.

سرهنگ نجفی پور بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سلاح شکاری ضارب نیز که توسط دوستش به شهر دیگر منتقل شده بود با اقدامات پلیسی و طی هماهنگی قضائی کشف شد.

انتهای پیام/۳۶۹۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads