کد خبر: 222785 - تاریخ: جمعه، 10 ژوئن 2022 - 21:43

برترین‌های مسابقات کیک‌بوکسینگ خمام مشخص شدند

سومین دوره مسابقه کیک بوکسینگ خمام امروز در سالن تختی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خوبان خبر؛ سومین دوره مسابقه کیک بوکسینگ خمام امروز در سالن تختی به کار خود خاتمه داد.

در این دوره از رقابتها با حضور ۵۲ رزمی در رده سنی نونهالان .نوجوانان .جوانان.بزرگسالان به رقابت پرداختند که در نهایت در ده سنی نونهالان  ابوالفضل آذری در وزن ۲۱ – کیلوگرم ، شاهرخ محمدی در وزن ۳۱ – کیلوگرم ، علی اضغر آذری در وزن ۳۴ – کیلوگرم و عرشیا موسی پور در ورن  مدال طلا را کسب کردند.

همچنن امیر رضا زارعی در وزن ۳۱ – کیلوگرم ، شهروز محمدی مهر در وزن ۳۴ – کیلوگرم و پرهام اسماعیلی ۵۴-کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کردند و نوید سعیدی در وزن در وزن ۳۱ – کیلوگرم نیز به مدال برنز بسنده کرد.

در رده سنی نوجوانان سیدطاها حسینی در وزن ۳۴ -کیلوگرم ، علیرضا مقیمی در وزن ۳۷ -کیلوگرم ، مهدی عابدی در وزن ۴۱ – کیلوگرم، آراد صداقت در وزن ۵۱ – کیلوگرم، محمود ملاحسینی در وزن ۵۴ -کیلوگرم، علیرضا رهنما در وزن ۶۱ -کیلوگرم، محمدرضا حقدادی در وزن ۶۷+ کیلوگرم حائز مدال طلا شدند.

 رضا عیوض پور در وزن ۳۴ -کیلوگرم ، بردیا حسین پور در وزن ۳۷ -کیلوگرم ، رضا شفیعی نژاد در وزن ۴۱ – کیلوگرم، امیررضا آباد در وزن ۵۱ – کیلوگرم،  رضافلاحی در وزن ۶۱ -کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند و مهدیار حبیبی در وزن ۴۱ – در وزن ۳۷ -کیلوگرم در سکوی سوم ایستاد.

در رده جوانان ماهان پرهیزکار در وزن ۵۴ -کیلوگرم،مهدی پور قاسمی در وزن ۶۰ -کیلوگرم،ابوالفضل محمدی مهر در وزن ۷۱ -کیلوگرم، مصباح وطن دوست در وزن ۷۵ – کیلوگرم ، مانی شفقت در وزن ۸۱ – کیلوگرم ، هومهر دانش در وزن ۸۵ – کیلوگرم و یاسین بسحاق در وزن ۹۱+ کیلوگرم مدال طلا را بدست آوردند.

سهیل شکیبی در وزن ۶۰ – کیلوگرم ، حسان رسولی در وزن ۷۱ -کیلوگرم، علی پور ابراهیمی در وزن ۷۵ – کیلوگرم، علی اکبری در وزن ۸۱ – کیلوگرم آرتین قلی زاده در وزن ۸۵ – کیلوگرم و ابوالفضل حاج احمدی در وزن ۹۱+کیلوگرم مدال طلا را بدست آوردند و پویا مرید در وزن ۷۱ -کیلوگرم و فردین پور اسماعیلی زاده مدال برنز را به گردن آویختن. 

در رقابتها بزرگسالان نیز مازیار روحی در وزن ۶۰کیلو گرم ، ماهان فیضی در وزن ۷۰کیلوگرم ، امیر ارسلان پیله ور در وزن ۷۵ کیلوگرم، ابراهیم عباسی در وزن ۸۱ کیلوگرم ، محمد حقگو در وزن ۹۱- کیلوگرم و امیر پناهی در وزن ۹۱+ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

امیرحسین آباد در وزن ۶۰کیلو گرم، سیدمیلاد حسنی در وزن ۷۰کیلوگرم ، محمد نعمتی در وزن ۷۵ کیلوگرم،عادل آقازاده در وزن ۸۱ کیلوگرم و  آرتین نصیری در وزن ۹۱- کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند و بنیامین مجیدی  نیز در وزن ۹۱ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد. 

 


انتهای پیام/۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads