کد خبر: 222751 - تاریخ: چهارشنبه، 8 ژوئن 2022 - 19:55

مدیر مالی شهرداری خمام؛

شهرداری خمام بیش از ۲۷ میلیــارد تومــان بدهــی دارد

مدیر مالی شهرداری خمام با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیارد از بدهی شهرداری به دوره گذشته بر می‌گردد، گفت: تمامی موارد به صورت شفاف با جزییات به شورای شهر اعلام شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ رضا فتوحی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه بودجه درخواستی برای خمام ۳۸ میلیارد تومان است، اظهار کرد: تمامی این بودجه بر حسن خدماتی که می‌خواهیم به مردم ارائه بدیم در نظر گرفته شد.

وی با تأکید بر اینکه بر طبق تصویب این بودجه ۳۸ میلیاردی به مردم خمام خدمات ارائه خواهیم کرد، افزود: این امر مستلزم این است که شورای شهر خمام این بودجه را مصوب کنند.

مدیر مالی شهرداری خمام با اشاره به تقدیم گزارش عملکرد ۹ ماهه شهرداری به شورای شهر و کاهش بودجه ۱۴۰۱ به ۳۰ میلیارد بیان کرد: در آیتم‌های بودجه ۱۴۰۱ یک سری موانع اداری در نظر گرفته شده است.

فتوحی نژاد با بیان اینکه درآمد سال گذشته از بودجه ۱۴۰۰ حدود ۲۵ میلیارد بود، افزود: امیدواریم امسال به بودجه ۳۸ میلیارد برسیم، امیدواریم با تصویب بودجه امسال بتوانیم اتفاقات خوبی در شهر خمام رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیارد بدهی پیمانکاری داشتیم، افزود: مجموع بدهی شهرداری تقدیم شورای شهر شد، با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه تمام و تمام شده شهرداری در حال بررسی است، بالغ بر ۲۷ میلیارد بود که به شورا اعلام شد.

مدیر مالی شهرداری خمام با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیارد از بدهی شهرداری به دوره گذشته بر می‌گردد، گفت: تمامی موارد به صورت شفاف با جزییات به شورای شهر اعلام شده است.

به گفته وی ، در دوره حضور ۹ ماهه ابوالحسن سیمایی شهردار خمام بالغ بر ۱۲ میلیارد کار عمرانی انجام شد و حدود ۳۱ میلیارد نیز شهرداری در سال ۱۴۰۰ درآمد داشت.

 

انتهای پیام/۳۶۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads