کد خبر: 222745 - تاریخ: چهارشنبه، 8 ژوئن 2022 - 15:35

رئیس شورا شهرخبر داد؛

جلـسه امروز شــورای شهر خمام به حد نصــاب نرســید

جلیل غیاثی با بیان اینکه جلسه امروز شورا به دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد، اظهار کرد: این جلسه در خصوص چند موضوع مهم اعم از تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ بود که از طرف هیئت تطبیق برای بررسی مجدد ارجاع داده شد.

 جلیل غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه جلسه امروز شورا به دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد، اظهار کرد: این جلسه در خصوص چند موضوع مهم اعم از تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ بود که از طرف هیئت تطبیق برای بررسی مجدد ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه پیگیری آسفالت معابر و درخواست های شورای آموزش و پرورش از مواردی بود که باید در جلسه امروز شورا مورد بررسی قرار می‌گرفت، افزود: بررسی شیوه‌نامه سرمایه گذاری نیز از موارد امروز بود که متأسفانه به دلیل عدم برگزاری جلسه امروز مغفول ماند.

رئیس شورای شهر خمام با تأکید بر اینکه عدم تصویب بودجه باعث می‌شود کلیه پرداخت‌های شهرداری دچار شود، گفت: مشکلاتی اعم از پرداخت نکردن معوقات و تعمیر ماشین آلات و حقوق پرسنل و بیمه متراتب عدم تصویب بودجه پیش خواهد آمد.

غیاثی با اشاره به شیوه نامه سرمایه گذاری که ابلاغیه وزارت کشور است، بیان کرد: ما باید از سوی شورا بودجه را مصوب کنیم تا شهرداری بتواند پرداختی‌ها را انجام دهد، امیدواریم که همکاران شورا بر حسب رسالت ذاتی خود در جلسات شورا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads