کد خبر: 222728 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 ژوئن 2022 - 09:08

تردد بالغ بر ۸۸۷ هزار خودرو در گیلان طی پنج روز اخیر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز گذشته شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت: مجموع تردد در محورهای استان ۸۸۷ هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه است.

به گزارش خوبان خبر ، فریبرز مرادی  ، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در ایام تعطیلات، اظهار کرد: از ۱۱ لغایت ۱۵ خرداد شاهد ورود تعداد ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ وسیله نقلیه به استان و خروج تعداد ۳۹۸ هزار و ۱۳۱ وسیله نقلیه از استان بودیم.

وی مجموع تردد در محورهای استان را ۸۸۷ هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه دانست و تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۲۳۱ هزار و ۷۹۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۱۳۲ هزار و ۱۳۸ وسیله بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین بیشترین میزان خروجی را از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۱۴۵ هزار و ۶۲۷ وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: بیشترین میزان ورودی مربوط به ۱۳ خرداد با تعداد ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی مربوط به ۱۵ خرداد با تعداد ۱۳۵ هزار و ۱۸ وسیله نقلیه است.

مرادی با بیان اینکه در مدت مذکور شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، اضافه کرد: همچنین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴۸ درصد افزایش خروج از استان داشتیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads