کد خبر: 222637 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 ژوئن 2022 - 09:05

بخشدار مرکزی خمام در جریان بازدید از پروژه ملی راه آهن عنوان کرد؛

۱۲۰نقطه از مشکلات روستاهای گورابجیرصحرا، اسلام محله،چاپارخانه و شیجان شناسایی شد

بخشدار مرکزی خمام با اشاره به اینکه با اصلاح لوله آبرسانی از مشکلات کشاورزان جلوگیری می شود،افزود: تا دوشنبه آینده در خصوص اصلاح لوله های کشاورزی توسط مجری پروژه تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

به گزارش خوبان خبر ؛بخشدار مرکزی خمام  در جریان بازدید از پروژه ملی راه آهن در روستاهای بخش مرکزی خمام‌ ، اظهار داشت: مشکلاتی درخصوص لوله گذاری جهت آبرسانی به مزارع ، ابنیه و جاده های آسیب به وجود آمده بود که نمایندگانی ازسوی شرکت راه آهن از جهت بررسی به این منطقه اعزام شدند.

 عصمت محمد دوست در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه لوله گذاری دائم جهت آبرسانی به روستاهای گورابجیرصحرا ، اسلام محله ، چاپارخانه و شیجان باید انجام شود،افزود:براساس اعلام کارشناسان ۱۲۰ نقطه از روستاهای مذکور باید لوله های آب رسانی به مزارع اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه با اصلاح لوله آبرسانی از مشکلات کشاورزان جلوگیری می شود،افزود: تا دوشنبه آینده در خصوص اصلاح لوله های کشاورزی توسط مجری پروژه تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

بخشدار مرکزی خمام با بیان اینکه هم اکنون در روستاهای گورابجیرصحرا، چاپارخانه، اسلام محله و شیجان لوله گذاری برای مزارع کشاورزی موقت ایجاد شده است، تاکید کرد: دستور توسط مجریان پروژه صاد تا یک دستگاه بیل بکهو  بصورت دائمی جهت حل مشکلات کشاورزان مستقر شود.

عصمت محمد دوست در پایان با اشاره به اینکه اگرچه پروژه راه‌آهن یک پروژه ملی بوده که باید به سرانجام برسد،بیان داشت: عدم اصلاح مسیرهای موردنظر شوراهای اسلامی و اهالی تا از ادامه پروژه جلوگیری شده بود که خوشبختانه برای بررسی همه مسیرها از سوی مجریان پروژه قول مساعد داده شده است.

انتهای پیام/۸۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads