کد خبر: 222609 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 می 2022 - 18:42

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

تشکیل ۵۷۹۸ پرونده تعزیراتی در حوزه کالا و خدمات گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تشکیل ۵۷۹۸ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده اقدام به محکومیت ۱۵۴ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۸۱ ریالی متخلفین کردیم.

به گزارش خوبان، مرتضی امینی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۷۹۸ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان تشکیل شده است، اظهار کرد: این پرونده‌ها با تخلفات حوزه گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت بهداشت در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

وی از مختومه شدن ۴۸۵۳ فقره پرونده خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۳۶ فقره پرونده مربوط به گران فروشی و ۵۳۸ فقره پرونده مربوط به کم فروشی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از انجام ۴۵۸ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: طی مدت مذکور ۴۶۹ اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی صمت، علوم پزشکی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی از واحدهای صنفی و انبارها بازدید کردند.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده را ۳۶۶۳ فقره دانست و متذکر شد: در این بازرسی‌ها اقدام به محکومیت ۱۵۴ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۸۱ ریالی متخلفین کردیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads