کد خبر: 222517 - تاریخ: شنبه، 28 می 2022 - 08:56

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛

معرفی بیش از ۳۷۰ پرونده برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام از دامداران و مرغداران برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، گفت: تاکنون بیش از ۵۵۰ پرونده تشکیل و ۳۷۰ به بانک معرفی شده اند.

به گزارش خوبان، صالح محمدی  با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: در همین راستا از واحدهای پرورش دام و طیور گیلان با پرداخت تسهیلات ویژه حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش با سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت می‌شود، افزود: با دستور وزیر جهاد، بانک کشاورزی از روز پنجشنبه پرداخت تسهیلات به واحدهای پرورش دام و طیور را آغاز کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: تمامی مدیریت‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی آماده معرفی دامداران و مرغداران به بانک کشاورزی برای دریافت کارت اعتباری نهاده دام و طیور است.

محمدی با بیان اینکه هیچ مشکلی در معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات و ارائه خدمات به دامداران و مرغداران وجود ندارد، اضافه کرد: کارکنان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی آماده ارائه خدمات به همه مراجعان و متقاضیان هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۱۳ دامدار به میزان ۲۱ میلیارد تومان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ۳۷۲ نفر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به بانک عامل برای دریافت دامدار کارت معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: از این تعداد تا روز گذشته ۱۳ نفر به مبلغ ۳۰۱ میلیون تومان دامدار کارت دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در قسمت طیور نیز ۱۶۴ پرونده به مبلغ ۹۸ میلیارد تومان ثبت نام شده است، گفت: از این تعداد ۶۹ پرونده به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق شهرستان‌ها بوده است.

محمدی با اشاره به معرفی ۶۴ پرونده به مبلغ هفت میلیارد تومان، تصریح کرد: از این تعداد تا روز گذشته دو نفر موفق به دریافت سه میلیارد تومان تسهیلات شدند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از دامداران و مرغداران برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از روز چهارشنبه آغاز و همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: با توجه به اینکه محدودیت خاصی برای ثبت نام و مقدار تسهیلات تعیین نشده به هر اندازه که استان‌ها فعال‌تر باشند به همان اندازه میزان بیشتری از تسهیلات جذب می‌شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads