کد خبر: 222497 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 می 2022 - 22:02

دو برد و یک تساوی، سهم تیم های خمامی در لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان

هفته پنجم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان پس از چند ماه تعطیلی به واسطه شرایط حاد کرونا عصر امروز در تالار مهداندیشه هیات شطرنج استان پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر ، هفته پنجم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان پس از چند ماه تعطیلی به واسطه شرایط حاد کرونا عصر امروز در تالار مهداندیشه هیات شطرنج استان پیگیری شد.

دربازی های انجام شده لیگ برتر تیم شهرداری خمام به دلیل حاضرنشدن حریف سر میزمسابقه ۴ بر ۰ پیروز اعلام شد.درسایربازی های این دسته تیم های بانک ملی و باشگاه نخبگان بانتیجه ۴ بر صفر به ترتیب مقابل هیات شطرنج لنگرود و باشگاه شطرنج پیشگام قلعه به برتری دست یافتند و مجتمع آریای لوشان هم ۳٫۵ بر ۰٫۵ کانون وکلای دادگستری گیلان را مغلوب کرد.

در پایان هفته پنجم مجتمع آریای لوشان و بانک ملی با۱۰ امتیاز در رده اول ودوم قراردارند و شهرداری خمام با ۸ امتیاز دررده سوم است.

 اما دربازی های انجام شده لیگ دسته یک تیم آموزشگاه رانندگی صالحی خمام بانتیجه ۲٫۵ بر ۱٫۵مقابل کارخانه برنجکوبی مجلسی صاحب برتری شد و تیم شورای شهر خمام مقابل چرم آفتابگردون به نتیجه مساوی۲-۲رضایت داد.

دردیگربازی های این دسته باشگاه شطرنج نخبگان ۴بر ۰ جام جم را برد و چای حشمت فومن ۲٫۵ بر۱٫۵ از سد تیم بنادرودریانوردی انزلی گذشت ، ضمن این که توزیع برق ۳ بر ۱باشگاه شطرنج پیشگام قلعه رابرد.

در این دسته تیم چای حشمت فومن با ۱۰ امتیاز صدرنشین است،ضمن این که تیم های خمامی آموزشگاه رانندگی صالحی و شورای شهر به ترتیب با ۵ و ۳ امتیاز در رده های ششم و دهم قراردارند.

 

انتهای پیام/۹۹۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads