کد خبر: 222413 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 می 2022 - 09:20

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ؛

گیلان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه استان گیلان از نظر نیروی انسانی و زیرساخت‌های فرهنگی خصوصاً در حوزه کارآفرینی بسیار مستعد است، گفت: جایگاه گیلان هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد و مردم گیلان باتوجه به ظرفیت‌های موجود در این استان، انتظارات بالاتری در این حوزه دارند.

به گزارش خوبان،  سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از کارخانه فرآوری ساخت شهرک صنعتی رشت در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نیروی جوان متخصص و خلاق اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما است. 

وی با بیان اینکه استان گیلان از نظر نیروی انسانی و زیرساخت‌های فرهنگی خصوصاً در حوزه کارآفرینی بسیار مستعد است، گفت: جایگاه گیلان هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد و مردم گیلان باتوجه به ظرفیت‌های موجود در این استان، انتظارات بالاتری در این حوزه دارند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال‌های قبل شاهد اتفاقات و اقدامات خوبی در حوزه توسعه فناوری، پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در استان گیلان بوده‌ایم، گفت: باتوجه به این اقدامات افق خوبی برای آینده استان گیلان در حوزه فناوری پیش بینی می‌شود. 

 بازدید از شرکت‌های دانش بنیان در شهر صنعتی رشت و بازدید از کارخانه خلاق گیلان در میدان فرهنگ رشت از جمله برنامه‌های سورنا ستاری در رشت است. 

همچنین مرکز نوآوری در دانشگاه گیلان، کارخانه نوآوری گیلان در کوچصفهان رشت، فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری گیلان در میدان دکتر حشمت رشت و مرکز نوآوری مکعب در گلسار رشت با حضور معاون علمی رییس جمهور افتتاح می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads