کد خبر: 222391 - تاریخ: دوشنبه، 23 می 2022 - 08:20

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

تعطیلی نانوایی ها در ساعات کاری تخلف است/ مردم اطلاع رسانی کنند

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با بیان اینکه تعطیلی نانوایی ها عرضه نان را دچار اختلال می کند، گفت: نانوایی ها ساعت کاری را رعایت کنند و هرگونه عدم رعایت ساعت کاری تخلف بوده و با آن برخورد می شود.

به گزارش خوبان، مرتضی امینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تا قبل از اجرای طرح مهم آزادسازی و مردمی کردن یارانه ها بخش عمده آرد به عنوان یک کالای استراتژیک از کشور به خارج قاچاق می شد، اظهار کرد: پرونده های موجود در سازمان تعزیرات حکومتی نیز حاکی از این اتفاق بود.

وی افزایش قیمت را صرفا مرتبط با چهار قلم کالا دانست و افزود: افزایش قیمت سایر کالاها با نظارت سازمان صمت و جهاد کشاورزی خواهد بود و لذا هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی است؛ مگر اینکه با تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از عدم افزایش قیمت نان سنتی خبر داد و عنوان کرد: طی روزهای اخیر برخورد قانونی و شدیدی با نانوایی های متخلفی شد که به دلایل متعدد قصد کم فروشی و گران فروشی داشتند. با واحدهای متخلفی که اصرار بر تخلف داشتند نیز با نصب بنر و پلمب برخورد کردیم.

امینی، صاحبان واحدهای صنفی و اقتصادی را عموما منصف و از دل مردم دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی که از سوی سران قوا صورت گرفته، با هرگونه اقدام غیر قانونی که مخل مسائل اقتصادی باشد برخورد قاطع می کنیم.

وی از کشف ۳۴ تنی روغن و ۲۴ تنی شکر طی هفته اخیر خبر داد و بیان کرد: کالاهای احتکار شده توقیف و در سطح بازار عرضه شد؛ پرونده های اتهامی نیز در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان به کلیه واحدهای صنفی هشدار داد براساس قانون عمل کنند و گفت: با هرگونه کم فروشی و گران فروشی در حوزه کالاهای اساسی به ویژه نان برخورد می کنیم لذا از مردم انتظار داریم از طریق سامانه ۱۳۵ بازرسین تعزیرات حکومتی را در جریان تخلفات قرار دهند. اکثر کشفیات صورت گرفته در حوزه احتکار نیز با کمک مردم بوده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی نانوایی ها عرضه نان را دچار اختلال می کند، گفت: نانوایی ها ساعت کاری را رعایت کنند و هرگونه عدم رعایت ساعت کاری تخلف بوده و مردم اطلاع رسانی کنند. گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی نیز هم اکنون در سطح شهرستان ها حضور دارد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads