کد خبر: 222374 - تاریخ: شنبه، 21 می 2022 - 17:24

رئیس کمیته امداد خمینی (ره خمام خبر داد ؛

۳۳ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال‌زایی مددجویان خمام اختصاص یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام از اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام از اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شهرستان خبر داد.

سید مرتضی حسینی‌نسب ظهر امروزدر گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه در سالجاری برای گروه های هدف،اقشار نیازمند و بیکار ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. افزود: با توجه به نام گذاری سالجاری به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی این نهاد نیز در شهرستان آماده ارائه تسهیلات اشتغال قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد تا سقف یک میلیارد ریال است.  

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای گروههای هدف تحت پوشش کمیته امداد،اعضای خانوار آنها و اقشار نیازمند بیکار که فاقد بیمه اجباری می باشد، افزود:به منظور توانمندسازی و پایدارسازی مشاغل برای متقاضیان،راهنمائی و مشاوره لازم جهت اجرای طرح (شغل) توسط این نهاد صورت خواهد پذیرفت.

این مسوول با اشاره به سال گذشته بالغ بر صد میلیارد ریال وام اشتغال در قالب خودکفائی ، دامداری ، ادوات کشاورزی، صنایع دستی و …  واجد شرایط پرداخت شد ، افزود: ،در صورت استنکاف مددجویان واجد شرایط از دریافت تسهیلات اشتغال، نسبت به خروج آنان از چرخه تحت حمایتی اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۸۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads