کد خبر: 222321 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 می 2022 - 10:22

پیوست فرهنگی سواحل یک ضرورت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز بر روی مسأله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و گفت : امروز دشمن خط مقدم جنگ فرهنگی را به سواحل کشانده و به همین خاطر بهره مندی از سواحل علاوه بر پیوست اقتصادی و گردشگری نیازمند پیوست فرهنگی است.

به گزارش خوبان خبر ،  رضا ثقتی صبح روز پنجشنبه درنخستین گردهمایی مسأله شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد با اشاره به هشت هزار شهید انقلاب و اسلام و ۲۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده سرافراز گیلان گفت: نهادهای مختلفی در حوزه سواحل متولی هستند که امیدواریم مصوبات این جلسه به نفع سواحل کشور و مردمی که میخواهند از نعمتهای خدادادی آن استفاده کنند، باشد.

وی تمرکز بر روی مسأله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و گفت: پس از میدان رسانه دشمن برای میدان سواحل نقشه کشیده و خط مقدم عادی سازی ناهنجاریها در همین سواحل اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آزادسازی سواحل را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عنوان و اضافه کرد: آزادسازی سواحل دستری شجاعانه بود تا بار دیگر حقوق اصلی مردم به آنها بازگردانده شود

ثقتی بررسی ابعاد فرهنگی بهره مندی از سواحل را یک نیاز فوری دانست و گفت: سواحل در کنار پیوست های گردشگری و اقتصاد سازی، نیازمند پیوست فرهنگی هستند که جای خالی ان بشدت احساس می شود.

ثقتی با بیان اینکه در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل باید اقدام عملی صورت گیرد خاطرنشان کرد: موضوع سواحل از اهمیت بسزایی برای وزارت ارشاد برخوردار است که بستر برگزاری این همایش در استان گیلان فراهم شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads