کد خبر: 222291 - تاریخ: چهارشنبه، 18 می 2022 - 22:05

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

پیروزی نماینده البرز با گل سارا قمی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که نماینده البرز موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم زارع باتری سنندج را شکست دهد.

به گزارش خوبان خبر ؛  هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که نماینده البرز موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم زارع باتری سنندج را شکست دهد.

دیدار دو تیم میان جدولی در نوع خود جذابیت خاصی داشت. زارع باتری که هفته گذشته بازی برده مقابل کیان را با تساوی عوض کرده بود، برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی به چمن ورزشگاه ملک‌نیا آمد. بازی در این نیمه کم موقعیت دنبال شد اما تیم البرز در یک صحنه صاحب ضربه پنالتی شد که کاپیتان سارا قمی قدر این فرصت را دانست و با باز کردن دروازه زارع باتری، یارانش را با نتیجه ۱-۰ برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم، بازهم البرز به گل رسید و این مریم فرهنگ بود که توانست اختلاف را دوچندان کند. در دقایق بعدی زارع باتری هرچه تلاش کرد در گلزنی ناکام بود تا سرانجام در دقیقه ۹۰ یکی از گل‌های خورده این تیم توسط فاطمه امینی جبران شد و سرانجام نماینده البرز به پیروزی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر ۱ دست یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ البرزی‌ها با این برد، ۳۳ امتیازی شدند و با تفاضل بهتر نسبت به ملوان در رده پنجم قرار گرفتند. زارع باتری نیز با همان ۲۹ امتیاز قبلی در رده هفتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/۲۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads