کد خبر: 222245 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 می 2022 - 18:36

درجلسه شورای شهر خمام مطرح شد؛

غیاثی: اختلاف اعضای شورا نباید مانع گره‌گشایی از کار مردم شود/ عاشوری:مجموعه شهرداری نسبت به تذکرات شورا بی تفاوت هستند

غیاثی با تأکید بر اینکه تمام اعضای شورا باید در جلسات شرکت کنند، تصریح کرد: کار شورا مربوط به مردم است و باید اعضای شورا بر اساس قانون و قسمی که خورده‌اند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش خوبان خبر ؛ جلیل غیاثی ظهر امروز در جلسه شورا با بیان اینکه حدود یک ماهی است که شورا جلسه عادی نداشته است، اظهار کرد: به دلیل فشردگی مباحث مجبور شدیم در یک جلسه ۲۱ دستور را بررسی کنیم و سایر دستورات را در جلسه امروز مطرح نکردیم.

وی با ابراز امیدواری درباره برگزاری جلسات عادی و فوق العاده شورا طبق روال و منظم گفت: ما طبق قانون و وظیفه خود باید در جلسات شورای اسلامی شرکت کنیم، و تنش‌های بین اعضا نباید جلوی برگزاری جلسات را بگیرد.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید کدخدایان شهر باشند، افزود: اعضای شورا باید گره از کار مردم باز کنند و تضارب آراء و اختلاف سلیقه اعضای شورا باید بررسی شود و خللی در انجام کارها ایجاد نکند.

غیاثی با تأکید بر اینکه تمام اعضای شورا باید در جلسات شرکت کنند، تصریح کرد: کار شورا مربوط به مردم است و باید اعضای شورا بر اساس قانون و قسمی که خورده‌اند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه تمام نگرانی ما این است که بر مدار قانون حرکت کنیم، افزود: ما نمی‌خواهیم هیچگاه مقابل قانون بایستیم، انتفاع کار قانونی به نفع مردم است و هیچکس نمی‌تواند از ما ایراد بگیرد.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در هر مجموعه‌ای سینوسی است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی اقتصادی مملکت که نه تنها گریبان‌گیر مردم بلکه گریبان دولت را نیز گرفته، انجام پروژه‌ها به سهولت گذشته نیست.

غیاثی با اشاره به کاهش درآمد شهرداری‌ها بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ پس از شهرستان شدن خمام اعتبارات ما کم شد و این امور با هم در بخشی از جاها نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم نارضایتی‌ها را کمتر کنیم، گفت: مبلمان شهری، آسفالت معابر، جمع‌آوری زباله و فضای سبز از اولویت‌های شورا و شهرداری خمام است.

رئیس شورای شهر خمام پروژه بانک ملی تا میدان شورا را از اولویت‌های روزشمار شورا برشمرد و افزود: از پیمان کار خواستیم با تمام توان کار کند و آسفالت ورودی خواچکین به جاده چوکام نیز از موارد مورد تأکید شورا است.

غیاثی با اذعان به اینکه به محض توان شورا و شهرداری تمامی پروژه‌های عمرانی را به سرعت به اتمام خواهد رسید، گفت: اختلاف سلیقه اجتناب ناپذیر است، اما هنر ما برقراری توازن است تا با حداقل اختلاف سلایق بتوانیم به درستی کار کنیم.

وی با بیان اینکه با تمام توان کار می‌کنیم اما بی‌نقص نیستیم، تصریح کرد: ما قبول می‌کنیم که به شورای شهر خمام انتقاد وارد است و دارای نقص هستیم اما اگر تشویق شویم انگیزه بیشتری پیدا می‌کنیم، ما باید انجام وظایف خود را به اطلاع مردم برسانیم تا انگیزه بیشتری داشته باشیم.

عضو شورای شهر خمام نیز در این جلسه با اشاره به بدهی بالای شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: حدود چهار میلیارد بدهی اعلام شده و این امر جای تأسف دارد که شهرداری نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده که اموال شهرداری توسط یک نهاد دولتی توقیف شده است.

مهدی عاشوری با بیان اینکه مجموعه شهرداری نسبت به تذکرات بی تفاوت هستند، افزود: در بحث پروژه‌های نیمه کاره شهرداری باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads