کد خبر: 222172 - تاریخ: یکشنبه، 15 می 2022 - 22:18

فرمانــدار خمام؛

۲۵۵ تن بـرنج احتکارشده در خــمام کشف شد

فرماندار خمام با بیان اینکه در جریان بازدید از این انبار، ۲۵۵ تن انواع برنج شامل نیم دانه، جو و خوراک مرغ کشف شد، گفت: ارزش برنج‌های کشف شده ۱۴ میلیارد تومان است که با دستور دادستان شهرستان، کارخانه برنجکوبی مذکور تا تعیین و تکلیف پلمب شد. 

به گزارش خوبان خبر ؛ اسفندیار جوشن با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی برنج در یکی از روستاهای خمام اظهار کرد: طی اخذ دستور قضایی، با همراهی نمایندگان اداره صمت، تعزیرات حکومتی و سازمان اطلاعات سپاه از انبار گزارش شده بازدید شد. 

وی با بیان اینکه در جریان بازدید از این انبار، ۲۵۵ تن انواع برنج شامل نیم دانه، جو و خوراک مرغ کشف شد، گفت: ارزش برنج‌های کشف شده ۱۴ میلیارد تومان است که با دستور دادستان شهرستان، کارخانه برنجکوبی مذکور تا تعیین و تکلیف پلمب شد. 

فرمانــدار خمام با اشاره به بازرسی و تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی شهرستان بیان کرد: در دو روز گذشته ۳۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شامل نانوایان، خواربار فروشان و فروشگاه بزرگ شهرستان انجام شد که از این تعداد، هشت پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شد. 

جوشن با بیان اینکه در روز گذشته ۵۵ کارتن انواع روغن در یکی از فروشگاه خمام توزیع شد، افزود: مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند و مایحتاج ضروری به اندازه موجود است و روزانه نیز بازار توسط بازرسان رصد شده و سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی بصورت ۲۴ساعته می‌باشد. 

منبع : فـــارس 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads