کد خبر: 222147 - تاریخ: یکشنبه، 15 می 2022 - 10:22

مدیرکل صمت گیلان

موجودی ذخایر کالاهای اساسی به حد کفایت وجود دارد/ تشکیل پرونده ۲۱۱ مورد تخلف در استان گیلان

مدیر کل صمت استان گیلان در کمیته اقدام مشترک که در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد گفت: به اندازه کفایت در انبارها و سردخانه ها ذخایر کالاهای اساسی وجود دارد و با بازرسی های مستمر امروز بیش از ۲۱۱ پرونده تخلف برای گرانفروشان و کم فروشان در سراسر گیلان تشکیل شده است.

به گزارش خوبان خبر ، تیمور پورحیدری عصر شنبه در کمیته اقدام مشترک گیلان با اشاره به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در انبارها و سردخانه‌ها استان، اظهار کرد: طی نظارت‌های انجام شده بیش از ۲۱۱ پرونده تخلف برای گرانفروشی و کم فروشی گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اعلام قیمت چهار قلم کالای اساسی، گفت: غیر از کالاهایی که قیمت آنها اعلام شده، هرگونه افزایش قیمت در سایر کالاها غیر قانونی است و در صورت مشاهده به شدت برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه نرخ سایر کالاها تغییر نکرده است، تاکید کرد: برخی کالاها و اقلام که متأثر از آزادسازی نرخ ارز ترجیحی بوده باید به صورت مستمر رصد و پایش شود.

پورحیدری با تاکید بر اینکه باید رؤسای اتحادیه‌های آرد و نان به نحوه خدمات نانوایان به صورت جدی نظارت کنند، تصریح کرد: میزان پخت و نحوه مطلوب نان‌های سنتی باید به شکل مرتب و شبانه روزی رصد و نظارت شود تا قوت غالب مردم همواره در دسترس باشد.

وی همچنین بر استمرار خدمات نانوایان به مردم تأکید کرد و افزود: با هرگونه تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها به شدت برخورد و اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads