کد خبر: 222123 - تاریخ: شنبه، 14 می 2022 - 10:54

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

کشف ۵۹ تن روغن و شکر احتکار شده در گیلان/ وفور کالا داریم

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با بیان اینکه ۳۴ تن روغن و ۲۵ تن شکر احتکار شده را کشف کردیم، گفت: این اقلام احتکار شده با ارزش ۴۲۰۰ تومانی و قیمت قبلی تهیه و خریداری شده بود، اما متخلفات قصد داشتند با قیمت جدید توزیع کنند.

به گزارش خوبان خبر ، مرتضی امینی، با اشاره به آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی نیز به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات اقتصادی کار شبانه روزی را در سراسر استان آغاز و اقدامات نظارتی را تشدید کرده است.

وی از تشکیل کمیته اقدام مشترک خبر داد و تصریح کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تامین کالا، صمت وظیفه نظارت و بازرسی و تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به تخلفات و اقدامات قانونی را بر عهده دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه ۳۴ تن روغن و ۲۵ تن شکر احتکار شده را کشف کردیم، گفت: این اقلام احتکار شده با قیمت قبلی تهیه و خریداری شده بود، اما متخلفان قصد داشتند با قیمت جدید توزیع کنند.

امینی، ضمن قدردانی از همکاری مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی و سپاه با همکاران نظارتی استان، عنوان کرد: اقلام کشف و توقیف شده بین مردم با قیمت مصوب توزیع شد.

وی با بیان اینکه قیمت نان هیچگونه تغییری ندارد، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه سران قوا، اقدامات قضایی سازمان تعزیرات حکومتی تشدید شده و لذا در صورت مشاهده تخلف و احتکار مجازات ۱۰ برابری اعلام می شود و انبار و نانوایی محل تخلف پلمب شده و نصب بنر صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از برخورد شدید با سودجویان خبر داد و متذکر شد: قیمت کالاها به جز چهار قلم گفته شده تغییر نکرده؛ همچنین از خروج کالاهای اساسی از استان به بهانه درج قیمت جدید جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه وفور کالا در استان وجود دارد و به مرور در بازار توزیع می شود، تصریح کرد: مردم با سامانه های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صمت به امر نظارت کمک کنند، زیرا افزایش قیمت ها صرفا با مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و هرگونه افزایش قیمت تخلف است.

 

انتهای پیام/۲۵۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads