کد خبر: 222116 - تاریخ: شنبه، 14 می 2022 - 01:31

در آخرین رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور ؛

رنگ آبی به نقشه کرونایی شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء رسید

شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء  از وضعیت زرد کرونایی خارج و در رنگبندی آبی کرونایی قرار گرفت.

 به گزارش خوبان خبر ؛ بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه جمعه اعلام شد، شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء  از وضعیت زرد کرونایی خارج و در رنگبندی آبی کرونایی قرار گرفت.

گفتنی است ، بیماری کووید ١٩ پس از عبور از موج ششم از اوایل اسفندماه تقریبا در مسیر کاهشی قرار دارد، جز افزایش مبتلایان بستری در بیمارستان های استان از ششم فروردین و فراز و نشیب ١٧ روزه، از بیست و سوم ماه گذشته روند نزولی را طی می کند. 

به گزارش خوبان خبر ؛ بر اساس آمار امروز “جمعه ” دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، هم اکنون ۸۲ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری هستند، ٢٢ بیمار طی ۲۴ گذشته بستری شدند و تعداد بیماران بدحال نیز ١٧ نفر است.

رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل استفاده از ماسک، توجه به فاصله فیزیکی و دوری از تجمعات برای تداوم روند کاهشی بستری های مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان ها همچنان مورد تاکید است.

انتهای پیما/۶۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads