کد خبر: 222052 - تاریخ: چهارشنبه، 11 می 2022 - 00:27

ادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در روستای مرزدشت عنوان کرد:

با هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام از مبارزه با زمین‌خواری و برخورد قاطع با ساخت‌وسازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این‌شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام ظهر امروز در جریان حضور در روستای مرزدشت، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: گزارش‌های متعددی درخصوص تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این‌روستا به دادستانی ارسال شده بود، که طی بازدید با همراهی سرپرست بنیاد مسکن و رییس جهاد کشاورزی خمام، دستورات لازم در راستای بررسی و تطبیق نقشه طرح هادی با جانمایی‌های صورت‌گرفته داده شد.

حامد اصیلی با تاکید بر اینکه مقرر گردیده تا برای موارد خارج‌از طرح هادی توسط جهاد کشاورزی تشکیل پرونده صورت‌پذیرفته و به دادسرا ارسال شود، افزود: موارد داخل طرح نیز پس‌از تشکیل پرونده از سوی بنیاد مسکن و گزارش به دادسرا، در کمیسیون ماده ۹۹ رسیدگی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی مشابه در سایر روستاهای شهرستان خمام صورت خواهد پذیرفت، گفت: مردم استعلام‌‌های لازم را پیش‌از انجام معاملات به‌عمل آوردند.

اصیلی در خاتمه ، دهیاران و شوراهای روستا را موظف دانست تا هرگونه تغییر کاربری زمین‌های زراعی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز را سریعاً به ادارات ذیربط منعکس نمایند.

منبع:خمام نیوز

انتهای پیام/۳۲۳۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads