کد خبر: 222040 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 می 2022 - 17:09

‌استاندار گیلان؛

دستگاههای مسئول با متخلفان مماشات نکنند

– استاندار گیلان طرح مدیریت ارز ترجیحی را گامی بزرگ برای توزیع عادلانه ثروت ملی و جلوگیری از فساد دانست و تاکید کرد: دستگاههای مسئول با متخلفان و احتکار کنندگان برخورد قاطعانه داشته و مماشات نکنند.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی روز سه شنبه در نشست با اصناف استان گفت: اگر فرد سودجویی به دنبال سوء استفاده از معیشت مردم باشد، دستگاهها نباید از تخلفش چشم پوشی کنند و با کسی در این رابطه تعارف نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم از هدفمند کردن یارانه ها نگران نباشند، افزود: طرح دولت برای جراحی اقتصاد کشور است و قرار نیست که یارانه اقلام اساسی مردم حذف شود. سال های گذشته یارانه به یک سری افراد تعلق می‌گرفت که آنها فربه و مردم ضعیف تر شدند و اکنون دولت می خواهد این یارانه ها مستقیم به همه مردم برسد.

‌استاندار گیلان اظهار داشت: همانطور که رییس جمهور تاکید کرد یارانه ها حذف نمی شود بلکه به طور مستقیم برای مردم واریز خواهد شد اما نظارت های کافی باید در بازار انجام شود تا عده ای سودجو سوء استفاده نکنند.

‌عباسی اضافه کرد: ممکن است در اجرای این طرح افراد برخی کالاهایی که مشمول افزایش قیمت نیستند، را خودشان قیمت گذاری کنند و افزایش دهند و موجب نارضایتی مردم شوند. بنابراین باید نظارت های لازم بر بازار انجام و از سوء استفاده سودجویان جلوگیری شود.

‌وی اظهار داشت با تاکید بر اینکه هیچ صنفی حق افزایش قیمت ندارد، گفت: در صورت تخلف دستگاههای نظارتی با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی می کنند و واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads