کد خبر: 222001 - تاریخ: دوشنبه، 9 می 2022 - 17:08

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان ؛

از مشاغل خــانگی زنـــان خانه‌دارحـــمایت می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان از نمایشگاه صنایع دستی و ارگانیک بخش مرکزی خمام در روستای چاپارخانه بازدید کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان از نمایشگاه صنایع دستی و ارگانیک بخش مرکزی خمام در روستای چاپارخانه بازدید کرد.

زهرا یعقوب‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در حاشیه بازدید از این‌نمایشگاه در روستای چاپارخانه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌های استانداری برای ایجاد نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح شهرستان‌های گیلان با حمایت فرمانداران، عنوان کرد : باید بتوانیم حتی در دهستان‌ها مکان‌هایی را برای عرضه و فروش محصولات خانگی زنان هنرمند استان به‌شکل دائمی اختصاص دهیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه از مشاغل خانگی زنان خاندار حمایت می شود، افزود: داشتن فضایی ثابت به‌عنوان نمایشگاه و فروشگاه از مطالبان آنها به شمار می آید.

یعقوب زاده با اشاره به پیگیری‌های استانداری برای ایجاد نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح شهرستان‌های گیلان با حمایت فرمانداران، عنوان کرد : باید بتوانیم حتی در دهستان‌ها مکان‌هایی را برای عرضه و فروش محصولات خانگی زنان هنرمند استان به‌شکل دائمی اختصاص دهیم.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads