کد خبر: 221998 - تاریخ: دوشنبه، 9 می 2022 - 07:55

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

۱۰۷ هزار گیلانی برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۱۰۷ هزار نفر در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: ۳۲ هزار نفر واجد شرایط هستند.

به گزارش خوبان، ماکان پدرام عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به آغاز ساخت نهضت ملی مسکن در این استان گفت: طبق برآوردها، ۱۰۷ هزار نفر در استان گیلان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده اند افزود: تعیین تکلیف و بررسی روند کار ۱۴ هزار متقاضی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در گیلان بیان کرد: در یک منطقه متقاضی داریم اما زمین مناسب وجود ندارد و گاهاً در یک شهرستانی زمین موجود است اما متقاضی نداریم.

پدرام با اشاره به شهرستان‌های پر متقاضی برای نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: شهرستان رشت متقاضی بالایی برای ثبت نام در این طرح دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: شهرستان تالش و لاهیجان و رودسر از جمله شهرستان‌هایی هستند که زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند.‌

پدرام با بیان اینکه برای ساخت پروژه‌های تخصیص ۹۵۰ هکتار زمین نیاز داریم، گفت: جدا سازی ۶۰۰ هکتار شناسایی شده از سفید رود نیز باید انجام گیرد تا پروژه نهضت ملی مسکن روند خوبی را طی کند.

کد خبر 5485012

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads