کد خبر: 221925 - تاریخ: شنبه، 7 می 2022 - 14:04

با حضور بیش از هزار شرکت کننده برگزار شد ؛

درخشش تکواندوکاران دختر خمامی در مسابقات بین المللی جام تکاوران

مسابقات بین المللی تکواندو روز گذشته با حضور بیش از هزار تکواندوکار از ۱۲کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات بین المللی تکواندو روز گذشته با حضور بیش از هزار تکواندوکار از ۱۲کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد.

در این دوره از رقابتها که در رده های سنی شکوفه، خردسالان،نونهالان،نوجوانان و جوانان برگزار شد،تیم هیئت تکواندو شهرستان خمام به مربیگری استاد زهرا زیرک دانا، سعیده کریم زاده ، فاطمه مقدم،مهدیه شجری در آیتم های مختلف موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. 

براین اساس در آینم کیوروگی، هستی حسین نوری،زهرا محمدی، غزال قاسم ، یسنا زمانی ، فاطیما عسگری ، فاطمه محسن زاده ، زینب قربی، زهرا باقرنیا و مبینا هماپور مدال طلا را کسب کردند،هستی سرخی، معصومه هاشمی ،پریا وطن دوست مطهره چوبدار ، زهرا ضیابخش و نیلیا شعبان پور به مدال نقره دست یافتند، همچنین فاطمه بابازاده،فاطمه ساره دهبان، فاطمه همرنگ ، مریم زارع عبدی،فاطمه رنجبر،آیلار مهدی نیا ،زهرا پورحسین زاده،فاطمه وطن دوست،معصومه علی نیا ، مهشید حیدر زاده و زهرا ملک پور مدال برنز را به خود اختصاص دادند. 

در بخش آیتم آپدولیو سرعتی این رقابتها نیز نازنین فاطمه مدال نقره بسنده کرد و آیتم نوپی آپچاگی فاطمه محسن زاده مدال برنز را کسب کرد و آیتم دفاع شخصی یسنا زمانی،زهرا نقیبی،نازنین فاطمه کارگر به نشان طلا دست یافتند و پریا وطن دوست ، غزال قاسم پور،معصومه هاشم ،مبینا هماپور مدال برنز را برگردن آویختن و فاطمه بابازاده ، زهرا پورحسین زاده ،فاطمه وطن دوست و مهشید حیدرزاده مدال برنز را کسب کردند. 

در  آیتم یوپچاگی نازنین زهرا ثناخان به مدال ، زهرا زیرک دانا به مدال نقره،نازنین کارگر و زینب قربی به مدال برنز از آن خود کرده و در بخش پومسه یسنا زمانی به مدال نقره بسنده کرد. 

 در بخش پارا تکواندو این رقابتها نیز در آیتم های یوپچاگی تعادلی،کیوروگی و آپدولیو سرعتی صالحه مهدوی مدال طلا را برگردن آویخت.  

در ادامه این مسابقات تیم باشگاه رسپینا خمام به مربگیری فاطمه باقرنژاد و شادی قربانی و مهتاب ثابت  در آیتم کیوروگی و آپدولیو سرعتی ستایش جمال مهدیه مهاجر و به مدال طلا دست یافتند،نگار صاحب کشاف و ناهیتافرخی نیز مدال نقره را از آن خود کردند و آریسا هادی نژاد،مبینا عباسی روشن مدال برنز را کسب کردند.  و در آیتم یوپچاگی تعادلی مهوا حسینی پور مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ف 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads