کد خبر: 221876 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 می 2022 - 09:44

رئیس پلیس راه گیلان؛

کاهش ۸۰ درصدی آمار فوتی ها در محورهای گیلان/ یک نفر جان باخت

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به فوت یک نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۸۰ درصدی در تعداد فوتی ها هستیم.

به گزارش خوبان خبر ، سرهنگ جاور صفاری  با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در ساعات ابتدایی شب ترافیک در محور رشت – لنگرود پرحجم و متراکم اما روان است.

وی با بیان اینکه در محور رشت- انزلی به ویژه در محدوده منطقه آزاد ترافیک متراکم اما روان گزارش شده است، افزود: در سایر محورهای ارتباطی استان گیلان خوشبختانه مشکل و یا گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در ارتباط تصویری با خبر ۲۰ گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های رشت – لنگرود و رشت – بندرانزلی در ۲ مسیر رفت و برگشت، متراکم، اما روان گزارش شده و در دیگر جاده‌های استان مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از صبح روز چهارشنبه شاهد خروج تدریجی مسافران از استان گیلان با پایان یافتن تعطیلات بودیم، افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی در محور رودبار به سمت قزوین شاهد تراکم ترافیک هستیم.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۲۶۹ هزار خودرو وارد استان گیلان شده‌اند، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۰۶ درصدی مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: ۵۷ درصد ورودی‌های استان گیلان از محور قزوین – رشت بوده است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به فوت یک نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان، گفت: در همین مدت ۲۰ نفر از هموطنان نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تر در تعداد فوتی‌ها ۸۰ درصد و در تعداد مصدومان نیز ۳۸ درصد کاهش داشته ایم.

وی تأکید کرد: مسافران برای جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند.

سرهنگ صفاری با تأکید بر مدیریت زمان خروج از استان گیلان از سوی مسافران، گفت: در روز جمعه به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب محدودیت‌های ترددی اعمال می‌شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads