کد خبر: 221841 - تاریخ: چهارشنبه، 4 می 2022 - 08:42

دادستان عمومی و انقلاب گیلان؛

ترخیص ۱۹ هزار لیتر روغن خوراکی خام از بنادر گیلان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از ترخیص ۱۹ هزار لیتر روغن خوراکی خام از انبار‌های بنادر گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از ترخیص ۱۹ هزار لیتر روغن خوراکی خام از انبار‌های بنادر گیلان خبر داد.

 سید مهدی فلاح میری با اشاره به نظارت قوه قضائیه بر فرآیند توزیع کالا‌های اساسی گفت: در جریان بازرسی‌های اخیر از بنادر گیلان، دستگاه قضا دستور ترخیص محموله بزرگ ۱۹ هزار لیتری روغن خام را که در زمان مقرر از بندر کاسپین ترخیص نشده بود، صادر کرد.

وی افزود: این مقدار روغن خام، سفارش یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای بود که مدت‌ها در بندر کاسپین در نوبت ترخیص قرار داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه دلایل قانونی برای نگهداری روغن‌ها وجود نداشت، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و بررسی اسناد، دستور قضایی ترخیص روغن برای کارخانجات فرآوری این محصول، صادر شد.
وی افزود: با توجه به نیاز بازار‌های استان به این کالای اساسی با هماهنگی جهاد کشاورزی ۵ هزار لیتر از این روغن برای تامین نیاز مردم و ایجاد ثبات بازار به کارخانجات گیلان اختصاص یافت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دستگاه قضا برای حمایت از حقوق مردم با اخلال گران امنیت و اقتصاد جامعه به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads