کد خبر: 221801 - تاریخ: یکشنبه، 1 می 2022 - 16:13

مدیر امور آبفای خمام خبر داد؛

اجرای ۱۰ کیلومتر از پروژه آبرسانی خمام به خشکبیجار

رئیس آبقای خمام، اظهار داشت: پروژه خط انتقال آب شرب خمام به خشکبیجار شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال می باشد که تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر اجرا شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرعامل آبفای گیلان به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در حال اجرای شهرستان خمام از تأسیسات آبرسانی این شهرستان بازدید کرد.
مدیر امور آبفای خمام با اشاره به بازدید مدیرعامل آبفای گیلان از این شهرستان اظهار داشت: در این بازدیداز تأسیسات آبرسانی خمام شامل مخزن زمینی ۲۰۰۰ متر مکعبی که تأمین کننده آب شرب مناطق شهری خمام و مخزن هوایی ۱۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال در حال اجرای خمام به خشکبیجار چالش ها و مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ماریا نیک کار با اشاره به اینکه پروژه خط انتقال آب شرب خمام به خشکبیجار شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال می باشد که تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر اجرا شده است، افزود: برای اخذ مجوزهای حفاری جهت اجرای ۲٫۵ کیلومتر لوله گذاری بخش شهری خمام با توجه به تراکم جمعیتی بالا در این منطقه پیگیری های لازم از دستگاه های ذیربط شهرستان انجام تا راه کارهای اجرایی برای تکمیل و تسریع در روند پیشرفت پروژه صورت پذیرد.

گفتنی است در ادامه مدیرعامل آبفای گیلان ازبزرگترین سایت آبرسانی روستایی خمام که ۱۳ روستای خمام و ۲ روستای انزلی و یک روستای خشکبیجار را تحت پوشش دارد بازدید کرد.

 

انتهای پیام/۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads