کد خبر: 221632 - تاریخ: چهارشنبه، 27 آوریل 2022 - 18:59

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد ؛

سال گذشته چهار میلیارد ریال زکات در خمام جمع آوری شد

سید مرتضی حسینی نسب ظهر امروز در جلسه شورای زکات خمام با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیارد ریال زکات در شهرستان خمام جمع آوری شد، افزود:وجوهات برای امور محرومین و تامین جهیزیه و توجه به درمان و آموزش و خدمات تحصیلی و آموزشی هزینه می‌شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ سید مرتضی حسینی نسب ظهر امروز در جلسه شورای زکات خمام با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیارد ریال زکات در شهرستان خمام جمع آوری شد، افزود:وجوهات برای امور محرومین و تامین جهیزیه و توجه به درمان و آموزش و خدمات تحصیلی و آموزشی هزینه می‌شود.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمام از آمادگی این نهاد برای جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر خبر داد،افزود: ضمن اینکه در تمامی روستاها شهرستان پایگاه‌های جمع‌آوری پیش بینی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۰ پایگاه ثابت و ۱سیار در روز عید فطر ،فطریه مردم شهر خمام را جمع‌آوری می‌کنند، افزود:این پایگاه قبل‌ از شروع نماز عید فطر تا عصر برپا می شود.

حسینی نسب با تاکید بر اینکه فقط دبیرخانه شورای زکات خمام که در کمیته امداد مستقر است، می تواند مجوز فعالیت برای پایگاه‌ها را صادر کند، افزود: ناظران شورای زکات به صورت کامل پایگاه‌ها را مورد رصد قرار می دهند، مردم در پرداخت وجوه فطریه و کفاره خود دقت لازم را داشته باشند تا این امر به افراد معتبر و صندوق های ممهور به آرم شورای زکات پرداخت شود. 

 به گزارش خوبان خبر؛ مرکز نیکوکاری مهر مسجد جهت حمایت از «خانواده های نیازمند شهرستان خمام» یا اخذ مجوز لازم ضمن برپایی ایستگاه جمع آوری،همچنین نیکوکاران محترم می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۱۳۳ و یا پرداخت آسان*۷۴۷۸*۸۸۷۷# اقدام کنند.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads