کد خبر: 221631 - تاریخ: چهارشنبه، 27 آوریل 2022 - 16:24

۱۰۰درصد اعتبار مورد نیاز پروژه‌ راه‌آهن رشت-کاسپین و آزادراه رشت تامین شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین ۱۰۰ درصدی اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقی مانده آزاد راه رشت – قزوین خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری بهره‌برداری می شوند

به گزارش خوبان ، خیرالله خادمی روز چهارشنبه در بررسی مشکلات و روند پیشرفت پروژه های مهم به‌ویژه پروژه های راه آهن رشت- کاسپین و  باقیمانده آزادراه رشت- قزوین با قدردانی از رئیس جمهور و استاندار برای تزریق مالی به موقع برای این پروژه ها افزود: این۲ پروژه در مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان لحاظ شد و به طور کامل اعتبارات مورد نیاز خود را دریافت کردند. 

وی با بیان اینکه تامین مصالح پروژه ها در استانهای شمالی دشوار است، اظهار داشت: در حال حاضر عمده این پروژه انجام شده و می توانیم در ماههای آینده شاهد اتصال دریای شمال به دریای جنوب و آخرین حلقه این کریدور باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این مسیر ترانزیت کالاها را از لحاظ هزینه و زمان کاهش می دهد، افزود: اهمیت این مسیر ریلی آنقدر زیاد است که تعدادی از کشورها نیز منتظر بهره برداری سریعتر از این مسیر هستند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار همکاری مسئولان استان برای تهیه مصالح با کیفیت این پروژه برای اجرای آن در  زمان موعد شد.

خادمی همچنین با اشاره به هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت۰- قزوین گفت:  حدود ۹۰ درصد این مسیر پل و تونل است که این امر در زمان بر بودن آن تاثیر داشته است .

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads