کد خبر: 221438 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 آوریل 2022 - 14:10

استاندار گیلان؛

میزان قابل قبولی از کالاهای اساسی در گیلان، ذخیره‌سازی شده است

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ذخیره‌سازی میزان قابل قبولی از کالاهای اساسی در استان، استمرار نظارت جدی نهادهای مسئول بر توزیع مناسب و عادلانه کالاها در همه مناطق را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اجازه سوءاستفاده و دست‌اندازی به سفره مردم، به هیچ احدی داده نمی‌شود.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی پس از بازدید از اداره کل غله استان در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی همچون شکر، برنج، گندم و موجودی این کالاها عنوان و بیان کرد: هم اکنون میزان ذخایر گندم ۸۵ هزار تن ، آرد ۲۵ هزار تن، برنج یک هزار تن و شکر هم ۸۰۰ تن است ضمن آنکه از تهران هم درخواست شده و جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: دستگاه های نظارتی، تعزیرات و فرمانداران با همکاری اتحادیه ها و صنوف مختلف؛ بر نحوه توزیع این کالاها ، کیفیت پخت نان و توزیع عادلانه آرد به همه مناطق نظارت مداوم دارند و تکلیف کرده ام پای کار باشند.

استاندار گیلان با یادآوری تأکیدات مداوم خود بر ضرورت افزایش کیفیت نان، به مردم اطمینان‌خاطر داد که مسئولان مربوطه در زمینه تامین کالاهای اساسی و نیز نظارت بر قیمت آنها، با جدیت در میدان عمل هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد که اجازه سوءاستفاده به هیچ سودجویی داده نمی شود و هیچ کس حق دست اندازی به سفره و معیشت مردم را ندارد.

دکتر عباسی ضمن قدردانی از بازاریان و کسبه منصف ، از مردم خواست خود نیز ناظر بر وضعیت بازار باشند و در صورت مشاهده تخلف در هر بخشی؛ موضوع را به فرمانداری ها ، بخشداری ها و نیز دستگاه های نظارتی که راه های ارتباطی با آنها اطلاع رسانی شده، اعلام کنند.

استاندار گیلان با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و شمار دیگری از مدیران؛ از بخش های مختلف اداره کل غله استان از جمله انبار برنج و شکر، آزمایشگاه ها و حوزه اداری بازدید کرد.

انتهای پیام/۲۴۱

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads