کد خبر: 221407 - تاریخ: دوشنبه، 18 آوریل 2022 - 11:43

استاندار گیلان ؛

ارتش امروز یکی از قدرتمندترین نیروهای منطقه است

استاندار گیلان با اشاره به توطئه دشمنان برای انحلال ارتش و نگاه هوشمندانه امام خمینی (ره)، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی منطقه به شمار می‌رود.

 به گزارش خوبان، اسدالله عباسی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: شهدا به شهادت رسیدند تا ما عزتمندانه زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام برای ایجاد تفرقه و انحلال ارتش در روزهای آغازین پیروزی انقلاب T افزود: دشمنان همواره در تلاش بودند با توطئه‌های خود ارتش را که سرمایه نظام بود منحل و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ولی با نگاه هوشمندانه امام راحل بنای یک ارتش انقلابی و اسلامی در ۲۹ فرودین گذاشته شد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در کنار برادران سپاه و بسیجی خود مقتدرانه از خاک وطن دفاع کردند.

عباسی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدای نیروهای مسلح، نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه در دفاع از حریم ایران اسلامی همواره پیروز بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به بیانیه گام‌دوم انقلاب، گفت: دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد توطئه و بر هم زدن نظم و امنیت بوده و با حمایت از برخی کشورهای منطقه به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند اما تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

عباسی با بیان اینکه مردم هیچگاه خاطره رشادت‌های دلاورمردان ارتش را از یاد نمی‌برند، افزود: نیروهای ارتش در آب‌های بین المللی توانستند امنیت نظام و منطقه را حفظ کرده و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی منطقه به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads