کد خبر: 221325 - تاریخ: یکشنبه، 17 آوریل 2022 - 22:45

دستان پر مهر خیرین شهرستان خمام در جشن گلریزان/ ۲۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد

مردم نوع دوست، خیر و نیک سیرت شهرستان خمام در این جشن گلریزان ۲۵۰ میلیون تومان در راستای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد کمک اهدا کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛  شادی تنها خنده نیست، گردش و تفریح نیست، دست زدن و جشن نیست، شادی شاید در معنای واقعی خود همان قطره اشکی باشد که از چشم‌های براق و منتظر کودکی فرو می‌ریزد که بیننده بازگشت پدر خود به کانون گرم خانواده است.

شادی دستان پینه‌ بسته و ترک‌خورده پدر و مادر زحمتکشی است که با  آغوش باز، بازگشت فرزند دلبندشان را از بند اسارت به استقبال می‌روند.

دو سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن گلریزان به صورت حضوری میسر نبوده و خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد همچنان به  نیکی خیرین و مردم سخاوتمند خمام امید دارند تا بازهم نظاره‌گر حرکتی الهی در زمین باشد که از سوی خیرین برای آزادی زندانیان رقم می‌خورد.

رئیس ستاد دیه استان گیلان عصر امروز در مراسم جشن گلیزان خمام با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان با هدف بازگرداندن زندانیان جرایم غیرعمد به کانون گرم خانواده‌هایشان است ، افزود: آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان گیلان در ۳ ‌سال گذشته حدود ۱۵۰۰ نفر بود که امسال نیز ۴۰۱ زندانی جرائم غیر عمد چشم‌انتظار کمک خیران هستند تا به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

علیرضا یزدانی با بیان اینکه این‌ کمک‌ها با هدف آزادی سازی ۶ مرد و ۲ زن نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این‌شهرستان انجام شده است ، افزود:جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مردم نوع دوست، خیر و نیک سیرت شهرستان خمام در این جشن گلریزان ۲۵۰ میلیون تومان در راستای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد کمک اهدا کردند.

منبع: خمام نیوز
انتهای پیام/۸۵۲۲
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads