کد خبر: 221282 - تاریخ: جمعه، 15 آوریل 2022 - 13:42

با گلزنی سارا قمی رقم خورد ؛

دشت سه امتیاز تیم فوتبال بانوان نماینده الیرز از هوای بارانی ایلام

در آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت و زیر بارش باران بهاری شهر ایلام به مصاف نماینده البرز رفت.

به گزارش خوبان خبر ؛  در آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت و زیر بارش باران بهاری شهر ایلام به مصاف نماینده البرز رفت.

این دیدار شب گذشته با سوت فاطمه نصیری برگزار شد و دو تیم با تغییرات تاکتیکی در سال جدید به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی در ابتدا پایاپای بود و دو تیم گاه موقعیت‌های روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که راه به جایی نبرد. سرانجام در اواسط این نیمه و در دقیقه ۲۶ این روژین تمرینیان بود که توانست دوباره درنقش گلزن ظاهر شود و ایلامی‌ها را پیش بیندازد.

درحالی که شاگردان ندا عزیزپور در باد گل زده خود خوابیده بودند، این برتری دوام چندانی نداشت و محدثه ذلفی توانست ۲ دقیقه بعد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند تا کار به تساوی برسد.

در ادامه این نیمه توپی از خطوط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازی تحت تأثیر هوای بارانی شهر ایلام بود و رطوبت زمین بر کیفیت بازی تأثیر گذاشت تا آنچنان که باید، بازیکنان نتوانند دستورات فنی را اجرا کنند.

در دقیقه ۷۹ بازی، شاگردان پرستو کرمی پس از چند حمله پی‌درپی توانست گل دوم و برتری خود را وارد دروازه پالایش کند. این گل را سارا قمی به ثمر رساند تا بازهم درکنار ذلفی به عنوان بال‌های پرواز تیم البرزی ظاهر شوند.

هیأت البرز با این پیروزی، ۲۳ امتیازی شد و عنوان ششم جدول را از آن خود کرد. 

انتهای پیام۲۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads