کد خبر: 221278 - تاریخ: جمعه، 15 آوریل 2022 - 10:26

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد

پلمب ۲ واحد غیر مجاز پزشکی در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: دو واحد پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و فاقد مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آنها توقیف شد.

به گزارش خوبان، مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان، از پلمب دو واحد کلینیک و درمانگاه پزشکی غیر مجاز در رشت خبر داد و اظهار کرد: این واحدها به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و فاقد مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آنها توقیف شد.

وی افزود: در راستای گشت مشترک که با حضور قاضی یکی از شعب و بازرسین اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان، پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف  برگزار شد این واحدهای غیر مجاز پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به احضار متخلفین این موسسات غیرمجاز به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان، تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد اقدامات درمانی غیر مجاز در این مراکز می‌توانست سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

امینی از شهروندان خواست فقط از طریق مراکز مجاز و معتبر خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند و به هیچ وجه به موسسات غیرمعتبر مراجعه نکنند و گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads