کد خبر: 221247 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 آوریل 2022 - 16:28

فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار، عنوان کرد:

بزودی عملیات تعریض و بهسازی محور خشکبیجار به خمام از اعتبار ملی آغاز می شود

نماینده عالی در رشت با تاکید بر اینکه آینده توسعه در بخش خشکبیجار نوید بخش و درخشان خواهد بود‌، اظهار داشت: با پیگیری نمایندگان محترم شهرستان رشت و مساعدت استاندار مردمی، بزودی عملیات تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار با استفاده از اعتبارات ملی آغاز خواهد شد.

 فرماندار شهرستان رشت در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار ظهر امروز  برگزار شد، با تقدیر از زحمات سید رضا صفوی و آرزوی توفیق در مسیر خدمتگزاری برای ابراهیم فروحی سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار، اظهار داشت: با ارزش ترین مدال و بهترین دستاورد برای مدیران ایران اسلامی، رضایت خداوند و خاطره خوشی است که از دوران مسئولیت شان در ذهن مردم خواهد ماند.

امام پناهی با اشاره به انتظارات مردم از مدیران جوان، انقلابی و فسادستیز دولت سیزدهم مبنی بر داشتن نگاه جهادی در پیشبرد امور‌؛ بخصوص بخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در بخش ها، اظهار داشت: بخشداران باید با حضور میدانی در منطقه و بکارگیری ظرفیت های مغفول بخش ها‌، منشاء اثر در پیشرفت بخش تحت مدیریت خود باشند.

وی افزود‌: میتوانیم با استفاده از هم افزایی دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت نمایندگان محترم شهرستان و دادن سمت و سوی جهادی به عملکردها‌، در کوتاه ترین زمان اثرات ملموسی را در توسعه و آبادانی منطقه شاهد باشیم.

فرماندار رشت قرار‌گرفتن ۱۵ کیلومتر از نوار ساحلی ۲۲ کیلومتری شهرستان رشت در حوزه بخشداری خشکبیجار را ظرفیتی بی نظیر برای اجرای طرح های توسعه ای و اشتغال زایی دانست و خاطر نشان کرد: با سرمایه گذاری و استفاده از داشته های طبیعی هر منطقه می‌توان تحولی اساسی در حوزه اقتصاد و اشتغال بوجود آورد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه آینده توسعه در بخش خشکبیجار نوید بخش و درخشان خواهد بود‌، اظهار داشت: با پیگیری نمایندگان محترم شهرستان رشت و مساعدت استاندار مردمی، بزودی عملیات تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار با استفاده از اعتبارات ملی آغاز خواهد شد.

 امام پناهی در ادامه با تقدیر از تلاش های سید رضا صفوی‌، ابراهیم فروحی را به عنوان سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار معرفی و برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads