کد خبر: 221133 - تاریخ: دوشنبه، 11 آوریل 2022 - 11:01

تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک دنبال شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در بازدید از شهرک صنعتی رودسر گفت: عزت و حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است.

به گزارش خوبان، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان رودسر از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در این بازدید گفت: عزت و حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است.

 
وی افزود: یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرک‌های صنعتی می‌گذرد و تقویت شهرک‌های صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

محبوبی در ادامه بیان داشت: توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف اقتصادی است. بدون سرمایه‌گذاری در طرح‌های زیر بنایی و روبنایی نمی‌توان انتظار گسترش اشتغال، تولید و رفاه اقتصادی را داشت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد: اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم.

محبوبی تاکید کرد: شهرک‌های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: با توجه به پایین بودن سرانه عرصه صنعتی در شهرستان رودسر، شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، چشم‌انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط راه برون رفت از مشکلات بی‌شمار اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است بیان داشت: تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در این دسته از صنایع دنبال شود.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads