کد خبر: 221106 - تاریخ: یکشنبه، 10 آوریل 2022 - 05:00

با هدف افزايش ظرفيت بارگيري برق در شهرستان خمام ؛

عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست فوق توزیع رشت شمالی

عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست رشت شمالی با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت آغاز شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست رشت شمالی با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت آغاز شد.

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسولین شهرستانی و استانی بعد از عبور سخت و ناموفق از پیک تابستان سال گذشته،در فاز اول این پروژه  یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپری به بخش ۶۳/۲۰ کیلوولت به همراه یک فیدرخانه جدید دست کم با ۷ فیدر جدید به مدار اضافه شد.

به این ترتیب می‌توان شاهد افزایش دو برابری ظرفیت این پست حیاتی برای شهرستان خمام بوده و با افزایش تعداد فیدرها از ۶ به ١٣ فیدر امکان توزیع مناسب‌تر بار فراهم خواهد شد.

اما در فاز دوم یکدستگاه ترانس ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت هم با قدرت ۱۲۵ مگاولت آمپر در حال اجرا هست که تا پیک گرمای امسال به بهره برداری خواهد رسید که اجرای فاز دوم این پروژه تاثیر بسزایی در تثبیت ولتاژ منطقه خواهد داشت.

به گزارش خوبان خبر ؛ در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه شامل نصب بریکر و سکسیونر ۲۳۰ صورت پذیرفته و اجرای فونداسیون ترانسفورماتور، بریکر، CT، CVT، پایه مقره اتکائی ۲۳۰ کیلوولت، پایه سرکابل ۶۳ کیلوولت به همراه اجرای کامل سیستم ارت انجام شده است.

انتهای پیام/۳۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads