کد خبر: 221055 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آوریل 2022 - 09:55

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان؛

تشکیل ۳۰۷ گشت سیار توسط تعزیرات حکومتی/ ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در گیلان شناسایی شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره تشکیل ۳۰۷ گشت سیار توسط ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان گیلان گفت: در طی این مدت ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در گیلان شناسایی شدند.

 به گزارش خوبان خبر ، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر توزیع کالا و با قیمت مصوب در ماه مبارک رمضان انجام  می‌شود، اظهار کرد: طرح نظارت ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از  از ۱۴ اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره تشکیل  ۳۰۷ گشت سیار توسط ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان گیلان گفت: این تیم‌های گشتی از ۱۴ اسفند کار خود را آغاز و بر اساس آمار تاکنون دو هزار و ۲۵۷ مورد بازرسی انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در گیلان خبر داد و افزود: یک‌هزار و ۶۳۶ واحد صنفی که مورد بازرسی قرار گرفتند بدون تخلف بودند که جای بسیار قدردانی دارد.

امینی با تأکید بر لزوم توجه نظارت دقیق بر واحدهای صنفی در استان  گیلان بیان کرد: در طی این مدت به ۲۵۱ واحد صنفی تذکر و همچنین  ۲۳۷ پرونده تخلف به ارزش ریالی  ۹ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال محکومیت تشکیل شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads