کد خبر: 221052 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آوریل 2022 - 09:51

رئیس جهاد کشاورزی گیلان:

نخبگان حوزه کشاورزی در گیلان از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۶۰ مرکز فناور و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی داریم، گفت: نخبگانی که در حوزه تجاری‌سازی دانش فعالیت می‌کنند از اولویت دریافت تسهیلات برخوردار هستند.

به گزارش خوبان، صالح محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص توسعه دانش‌ بنیان در حوزه کشاورزی اظهار کرد: استان گیلان با پتانسیل بسیار بالایی که در حوزه کشاورزی دارد در زمینه کشاورزی دانش‌بنیان فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان گیلان در راستای تامین امنیت غذایی، علمی کردن عرصه‌های مختلف تولید در حوزه کشاورزی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان ۶۰ مرکز فناور و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اقتدار غذایی کشور این فناوری‌ها را در قالب نمایشگاه‌ها در معرض دید تولیدکنندگان خواهیم گذاشت.

محمدی با تاکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی برنامه‌های حمایتی برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد گفت: اولویت ارائه تسهیلات به ویژه تسهیلات یارانه‌دار شرکت‌های دانش‌بنیان است و همچنین سهم آورده این شرکت‌ها نیز به ۱۵ درصد کاهش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه اولویت واگذاری تسهیلات به نخبگانی که در حوزه تجاری‌سازی دانش فعالیت می‌کنند، است افزود: این موارد امسال برای بخش‌های مختلف زراعت، باغبانی، شیلات، گل و گیاهان زینتی و دارویی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads