کد خبر: 221043 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آوریل 2022 - 09:35

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

احتمال زوج و فرد شدن کلاس های پرجمعیت در گیلان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه رفع دغدغه والدین دانش آموزان در اولویت قرار دارد، گفت: احتمال زوج و فرد شدن کلاس های پرجمعیت در گیلان وجود دارد.

به گزارش خوبان، محمد فائزی شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی دانش آموزان و رفع نگرانی‌های اولیا، اظهار کرد: دادن ماسک به دانش آموزانی که به هر دلیل ماسک به همراه ندارند از سوی مدیران مدارس الزامی است.

وی همچنین به وضعیت تهویه هوای کلاس‌های درس اشاره و اضافه کرد: در صورت نبود تهویه مناسب در پنجره کلاس‌ها باید باز گذشته شود تا تهویه هوا انجام شود.

سرپرست آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر لزوم نظارت مستمر فضای مدرسه، افزود: البته برخی از مدارس دارای نواقصی هستند که از مدیران مدارس خواسته شد تا نسبت به رفع این نواقص به ویژه در سرویس‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از همه ظرفیت و توانمندی‌ها برای به حداقل رساندن نگرانی والدین و دانش آموزان استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا دانش آموزان بتوانند بعد از دو سال دوری فضای زنده، طبیعی و مؤثر مدرسه را تجربه کنند.

فائزی به نگرانی والدین در مورد تعداد دانش آموزان در یک کلاس درس اشاره کرد و گفت: تمهیداتی در این زمینه پیش بینی شده و تلاش شده تا بر روی هر میز حداکثر دو دانش‌آموز بنشیند.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که تعداد دانش آموزان بیشتر از حد ظرفیت کلاس باشند مدیران مدارس باید تمهیداتی پیش بینی کنند، تصریح کرد: در صورت نیاز حضور دانش آموزان در کلاس درس زوج و فرد شود.

سرپرست آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد مدارس نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: رفع دغدغه والدین از حضور دانش آموزان در مدارس و رعایت موارد بهداشتی مهم‌ترین اولویت ما است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads