کد خبر: 221005 - تاریخ: دوشنبه، 4 آوریل 2022 - 15:11

با همت جمعي از دهیاران و شورای های بخش مرکزی خمام ؛

نوار ساحل جفرود بالا از وجود زباله پاک سازی شد

جمعی از دهیاران و شورای های بخش مرکزی خمام صبح امروز ساحل جفرود بالا را از زباله های رها شده از سوی گردشگران نوروزی پاکسازی کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛ جمعی از دهیاران و شورای های بخش مرکزی خمام صبح امروز ساحل جفرود بالا را از زباله های رها شده از سوی گردشگران نوروزی پاکسازی کردند.

فرماندار خمام  در حاشیه پاکسازی زباله از ساحل جفرود بالا به خبرنگار خوبان خبر ،گفت: زباله رها شده در طبیعت علاوه بر سلامت انسان، زندگی موجودات زنده دیگر را نیز به خطر می‌اندازد.

اسفندیار جوشن حفظ و صیانت از زمین را مستلزم آموزش و فرهنگ سازی دانست و افزود: نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه لازم و ضروری است.

 وی با بیان اینکه روز گذشته مرتع روستای جیرسرباقرخاله بخش چوکام از وجود زباله توسط دوستداران محیط زیست پاکسازی شد،افزود: امروز هم ساحل جفرود بالا با همت دهیاران و شوراهای بخش مرکزی از زیاله پاکسازی شد. 

بخشدار مرکزی خمام هم با اشاره به اینکه این برنامه پاکسازی با مشارکت دهیاران و شورای های این بخش، اجرا شد، افزود:حفاظت از محیط زیست در میان تمام جوامع وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود که تمامی افراد در برابر آن مسئول هستند.

عصمت محمد دوست در گفتگو با خوبان خبر با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی به حفظ محیط زیست و گسترش فرهنگ انجام اقدامات جمعی برای پاکیزه نگهداشتن اماکن عمومی کمک زیادی می‌کند، افزود: باید مسافران و شهروندان علاوه بر بهره مندی از طبیعت، با رعایت اخلاق طبیعت گردی و توصیه های زیست محیطی در حفظ محیط زیست کوشا باشند.

 

انتهای پیام/۹۶۳۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads