کد خبر: 220847 - تاریخ: چهارشنبه، 30 مارس 2022 - 22:52

بر اساس اطلاعیه اداره آموزش و پرورش شهرستان/

دانش آموزان خمامی کیف هایشان را ببندن/ حضور دانش آموزان و معلمان از ۱۴ فروردین در مدارس الزامی شد

به گزارش خوبان خبر ؛ اداره آموزش و پرورش شهرستان خمام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حضور تمامی دانش آموزان و معلمان از ۱۴ فروردین در مدارس الزامی است. در این اطلاعیه در اختیار خوبان خبر قرار گرفته، آمده است: کرونا موجب افت تحصیلی دانش آموزان و از طرفی موجب ترک تحصیل عده‌ای دیگر از دانش […]

به گزارش خوبان خبر ؛ اداره آموزش و پرورش شهرستان خمام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حضور تمامی دانش آموزان و معلمان از ۱۴ فروردین در مدارس الزامی است.

در این اطلاعیه در اختیار خوبان خبر قرار گرفته، آمده است: کرونا موجب افت تحصیلی دانش آموزان و از طرفی موجب ترک تحصیل عده‌ای دیگر از دانش آموزان شده است که همه ما نگران این موضوع هستیم و اولیا نیز در این زمینه فشارهایی در بحث آموزش و تربیت دانش آموزان متحمل شدند و از طرفی دیگر وجود کرونا و عدم باز بودن مدارس باعث دور شدن دانش آموزان از دوستان و آسیب‌هایی در رفتارهای آنان و ارتباطات اجتماعی شأن شده است.

 در ادامه این‌اطلاعیه، آمده است:در آخرین جلسه ستاد ملی کرونا بازگشایی مراکز تعلیم و تربیت از جمله مدارس بعد از تعطیلات عید نوروز و از ۱۴ فروردین ماه مورد تاکید استاندار گیلان در ستاد استانی کرونا گرفت که بر این اساس مدارس شهرستان خمام نیز همانند سایر مدارس  استان از تاریخ مذکور آموزش بصورت کاملا حضوری و دانش آموزان مانند قوانین قبل از شیوع ویروس کرونا خواهد بود مگر موارد خاص که قانون آن را مشخص کرده است.

در پایان این اطلاعیه با اشاره به اینکه مدارس قبل از بازگشایی ضدعفونی خواهند شد تا نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد ، افزوده شد، تلاش داریم تا پس از بازگشایی مدارس نیز جلسه‌ای با حضور والدین دانش آموزان برگزار و دغدغه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads