کد خبر: 220832 - تاریخ: چهارشنبه، 30 مارس 2022 - 10:48

شفاف عمل کرده و با مردم صادقیم /

اصرار ۳ عضو شورا بر قانونی بودن مصوبه عزل شهردار

سه تن از اعضای شورای شهر خمام با ارسال توضیحاتی به تحریریه خوبان خبر مواضع دو عضو دیگر مبنی بر غیبت در اولین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام در سال۱۴۰۰رد کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سه تن از اعضای شورای شهر خمام با ارسال توضیحاتی به تحریریه خوبان خبر مواضع دو عضو دیگر مبنی بر غیبت در اولین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام در سال۱۴۰۰رد کردند.

در توضیحات جلیل غیاثی ، اسماعیل احمدنیا و مهدی عاشوری سه عضو شورای شهر خمام آمده است:بر اساس عهدی که با مردم بستیم همواره تلاش نمودیم تا در مورد مسائل مختلف شفاف عمل کرده و با مردم رو‌ است و صادق باشیم.

در ادامه  توضیحات آماده است: اگر تاکنون سکوت کردیم به دلیل جلوگیری از هرگونه تنش و ایجاد التهاب در فضای شهری بوده است وگرنه دلایل زیادی برای خاتمه خدمت شهردار وجود دارد که یکی از آنها بحث عدم سکونت ایشان در مهلت قانونی در شهر خمام می باشد و برعکس آنچه دو تن از همکاران‌گرامی اینجانبان در شورای اسلامی شهر خمام مطرح نمودند، بر اساس قانون شهردار می بایستی به همراه خانواده (همسر، فرزندان و افراد تحت تکفل) خود یکماه پس از تصدی سمت شهردار در محدوده داخل شهر محل خدمت سکونت اختیار نماید که این اتفاق در مورد شهردار محترم‌خمام رخ نداده است.

سه عضو شورای شهرخمام عنوان کردند:هیچ کدام از صور قانونی دستورالعمل با موضوعیت فوق رعایت نشده و مضاف بر اینکه شهردار محترم خمام با ارسال نامه ای به تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ به شورای شهر خمام اقرار به عدم سکونت خود در داخل محدوده شهر نموده است و این خود دلیل اصلی برگزاری جلسه با دستور قید شده می باشد.

در پایان این توضیحات آماده است؛ با این وصف غیبت همکاران به منظور آبستراکسیون و از رسمیت انداختن جلسات شورا موجه نبوده و اگر ادعای این دو عضو قانونی باشد می بایستی با حضور در جلسه و رای مخالف نظرات خود را اعلام‌ کرده در هر صورت غیبت های مکرر ایشان برابر آیین نامه شوراهای شهر پیگیری خواهد شد و ضمنا این شورا بر قانونی بودن مصوبه خود اصرار دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛دو عضو شورای شهر خمام در گفت‌وگو با خبرنگار ما علت عدم حضور خود را سکونت فعلی شهردار خمام در این شهر عنوان کردند و گفتند: در حالی که شهردار در خمام منزلی رهن کرده و در محدوده معین قانونی سکونت دارد برگزاری جلسه به منظور عدم سکونت شهردار در گذشته موضوعیتی ندارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads