کد خبر: 220795 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 مارس 2022 - 16:45

با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال ؛

آغاز تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در روستای اشکیک و مصردشت

مدیر امور توزیع برق شهرستان خمام ظهر امروز در حاشیه  آغاز تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در روستای اشکیک و مصردشت، اظهار داشت: این طرح به عنوان اولین طرح اجرایی سال ١۴٠١ اداره برق شهرستان محسوب می شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ آرش واقف ظهر امروز در حاشیه  آغاز تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در روستای اشکیک و مصردشت، اظهار داشت: این طرح به عنوان اولین طرح اجرایی سال ١۴٠١ اداره برق شهرستان محسوب می شود.

مدیر امور توزیع برق شهرستان خمام با بیان اینکه این طرح مهم با فعالیت 4 اکیپ عملیاتی و طی 20 نفر به اجراء در آمد،افزود: ۶ کیلومتر از شبکه سیمی روستاهای  اشکیک و مصر دشت با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل می شود. 

به گفته وی،در این طرح بیش از ۵۰ پایه فرسوده با پایه های بتونی جدید جایگزین می شود. 

مدیر امور توزیع برق شهرستان خمام با اشاره به مزایای استفاده از کابل های خودنگهدار نسبت به کابل های مسی، گفت: یکی از مهمترین مزایای این نوع کابل ها، جلوگیری از سرقت شبکه های مسی در مناطق دور دست است که با این اقدام زمینه وقوع جرم در این ارتباط به حداقل می رسد.

 انتهای پیام/۸۵۲۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads