کد خبر: 220747 - تاریخ: دوشنبه، 28 مارس 2022 - 09:38

توسط پلیس گیلان صورت گرفت؛

پیدا کردن پیرمرد گمشده ۷۵ ساله در لنگرود و دختر ۳ ساله در انزلی

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر بچه گم شده است، افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز و موضوع به اهالی و کسبه اطلاع‌رسانی شد تا در صورت اطلاع از هویت خانواده این فرد به کلانتری مراجعه کنند.

به گزارش خوبان خبر؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از پیدا کردن پیرمرد گمشده ۷۵ ساله اهل شهرستان کرج و تحویل وی به خانواده‌اش خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به ماموران انتظامی مبنی بر گم شدن پیرمرد ۷۵ ساله اهل شهرستان کرج که بیماری فراموشی دارد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در میدان طبیعت فرد مورد نظر را در بازار این شهرستان شناسایی کردند، افزود: پیرمرد گمشده تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به تقدیر و تشکر خانواده این پیرمرد از تلاش‌های پلیس بر اهتمام ویژه خانواده‌ها در نگهداری از سالمندان خصوصاً آن‌هایی که دارای بیماری هستند، تاکید کرد.

پلیس انزلی دختر ۳ ساله را به آغوش مادرش بازگرداند

فرمانده انتظامی انزلی از پیدا کردن دختر بچه ۳ ساله توسط پلیس و بازگرداندن او به آغوش مادرش خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی اظهار داشت: حوالی صبح ششم فروردین ماه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در یکی از محلات شهر انزلی با کودک خردسالی که به صورت سراسیمه در حال قدم زدن بود، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر بچه گم شده است، افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز و موضوع به اهالی و کسبه اطلاع‌رسانی شد تا در صورت اطلاع از هویت خانواده این فرد به کلانتری مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی تصریح کرد: پس از چند ساعت مادر این دختر به کلانتری مراجعه و فرزندش را تحویل گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads